Sunday, May 17, 2009

Prison Break - Tamat Sudah Satu Rentetan Hidup

detik 6.30 pagi 17 Mei 2009 meninggalkan 1 kesan penuh dramatik n melodik bg aku..
daripada dada yg belum pernah terisi dgn pengetahuan jaringan alam maya sehinggalah berjaya menikmati pemindahan secara premium tanpa menipiskan kantung aku..detik bermula dgn aksi seumpama 'si tikus yg takut melihat rupa labu yg besar'..prison break s02e01 menjadi bahan pertama yg aku anggap telah 'menebas semak di garis mula' laluan aku..
terlalu bnyk yg aku teladani sepanjang proses menyiapkan koleksi dari kisah lincoln yg diperangkap (prison break s01e01) sehingga berakhirnya riwayat scolfield (prison break s04e22)..tp lebih separuh dr 'pengalaman berguna' yg aku dpt, langsung tidak kena mengena dgn cerita prison break..
aku mula mengenali perhubungan/networking online,
aku mula dpt kwn baru,
aku mula belajar kaedah plg mudah pemasangan komponen komputer,
aku mula mengambil tahu ttg pembinaan software,
aku mula belajar ttg pentingnya merendah diri dan kesan buruk bersikap angkuh
aku mula belajar ttg on9 business-paypal
dan bnyk lg yg aku x reti nk tulis kat sini...
Semuanya bermula seiring tatkala bila file pertama 'Prison Break s02e01' berjaya disedut..

No comments: